آیفون تصویری تاباپیک

آیفون تصویری بدون گوشی
07/22/1398
آیفون تصویری پیک
آیفون تصویری پیک
07/22/1398
آیفون تصویری تاباپیک

آیفون تصویری تاباپیک

آیفون تصویری تاباپیک

آیفون تصویری یکی از جدیدترین مدل های آیفون می باشد که علاوه بر دارابودن امکان انتقال صدا دارای امکان انتقال تصویر نیز می باشد که امرزه برای منازل و شرکت ها و ادارات و مراکز مختلف استفاده می شود.آیفون های تصویری در چند دهه ی اخیر جزو یکی از ضروری ترین و مهمترین نیاز منازل و مراکز انتخاب شده است.آیفون های تصویری دارای مدل ها و انواع گوناگونی می باشند که مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود بهترین مدل را انتخاب نمایند.

شرکت تابا پیک به عنوان یکی از معبرترین شرکت های ارائه دهنده ی انواع آیفون های تصویری اعم از آیفون تصویری تابا و همچنین آیفون تصویری پیک بهترین و با کیفیت ترین آیفون های مدرن تصویری را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

تمامی محصولات این شرکت دارای ضمانت نامه و گارانتی معتبر هستند و در صورت برو کوچکترین مشکل در کارایی این آیفون ها آن را به سرعت برای شما برطرف می نمایند.

انواع آیفون تصویری

آیفون های تصویری در دو نوع آنالوگ و دیجیتال در بازار ارائه می شوند.نوع آنالوگ این آیفون ها فقط تصویر را نشان می دهند و صدا را نیز پخش می نمایند اما نوع دیجیتال امکان ضبط صدا و تصویر را دارند.

آیفون های نوع دیجیتال از جدیدترین آیفون هایی هستند که در بازار عرضه می شوند و به نسبت سایر آیفون های تصویری از قیمت بالاتری برخوردار می باشند و به طبع امکانات بیشتری در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت تاباپیک تمامی مدل های آیفون های تصویری اعم از دیجیتال و آنالوگ و سیاه و سفید را مشاهده نمایید و محصول مورد نظر را انتخاب نمایید و با ما تماس بگیرید.کارکنان این شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن آیفون مدرن تصویری مورد نظر شما را درب منزل تهویل نموده و کلیه ی عملیات نصب و راه اندازی را نیز برای شما انجام می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *