آیفون تصویری بدون گوشی

آیفون تصویری بیسیم قیمت
07/22/1398
آیفون تصویری تاباپیک
آیفون تصویری تاباپیک
07/22/1398

آیفون تصویری بدون گوشی

آیفون تصویری بدون گوشی تاباپیک

آیفون تصویری بدون گوشی یکی دیگر از مدل های آیفون تصویری و به عبارتی جدیدترین آن می باشد.استفاده از این آیفون تصویری به صورتی است که شما دیگر برای باز کردن درب منزل و یا اداره و یا شرکت و … نیازی به گوشی نخواهید داشت.این آیفون ها دارای یک صفحه نمایش می باشند آیفون های بدون گوشی نیز دارای مدل ها و انواع مختلفی می باشد در برخی از این آیفون های تصویری دکمه ها به صورت لمسی هستند.

این آیفون ها دارای یک صفحه ی نمایش و کارت حافظه در برخی از موارد دارای منوی دو زبانه و تنظیم صدای زنگ و ملودی آهنگ می باشند.ظاهر این آیفون های تصویری بسیار شیک و زیبا می باشد و برای اکثریت ساختمان های جدید و تازه تاسیس از این آیفون ها استفاده می شود.

ضمانت نامه ی معتبر

آیفون تصویری بدون گوشی نیز مانند سایر آیفون های تصویری دارای کارت ضمانت بسیار معتبر می باشد و پس از خریداری هر گونه مشکلی برای این دستگاه ها به وجود آید شرکت تاباپیک برای شما برطرف می نماید.

شرکت تاباپیک به عنوان یکی از برترین شرکت های فعال در زمینه ی ارائه ی انواع آیفون های تصویری تمامی محصولات خود را با ضمانت نامه ی معتبر در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.این شرکت ارائه دهنده ی انواع آیفون تصویری پیک با کیفیت و ارزان می باشد.

کلیه ی خدمات مرتبط با آیفون تصویری از جمله خدمات مرتبط با نصب و راه اندازی آیفون های تصویری بر عهده ی این شرکت خواهد بود و در صورت بروز کوچکترین اختلا شرکت به سرعت آن را برای شما برطرف می سازد.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت تاباپیک تمامی محصولات را مشاهده نمایید و محصول مورد نظر خود را انتخاب و با ما تماس بگیرید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خود را با نصب سریع و آسان دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *