قیمت آیفون صوتی الکتروپیک

آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۷۰
07/21/1398
قیمت پنل آیفون تصویری
07/21/1398

قیمت آیفون صوتی الکتروپیک

قیمت آیفون صوتی الکتروپیک در شرکت تاباپیک

آیفون صوتی الکتروپیک امروزه در بازار بسیار پر فروش و پر طرفدار است.قیمت آیفون صوتی الکتروپیک نیز با توجه به مدل و کارایی های آن مناسب و مقرون به صرفه می باشد.قیمت صفحه ی صوتی الکتروپیک ۸۷۵ که در قسمت محصولات موجود می باشد ۴۳۰۰۰ تومان است که از نمونه پر طرفدارترین پنل های موجود در بازار است که حتما شما آن را تا به حال چندین بار درب منازل و واحد های مسکونی و یا تجاری مشاهده کرده اید.

صفحات صوتی آیفون الکتروپیک

  • صفحه صوتی قدیم تابا
  • صفحه صوتی الکتروپیک

صفحه ی صوتی قدیمی یک صفحه ی ساده است و دارای قیمت ۳۴۰۰۰ تومان می باشد که در قسمت محصولات آیفون تصویری می توانید امکانات و اشکال آن را مشاهده نمایید.

آیفون تصویری صوتی بخریم یا تصویری ؟

طبیعتا آیفون تصویری کارایی های بیشتر و بهتری برای شما عزیزان دارد اما در آیفون های صوتی نیز برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و مهمتر از همه اینکه قیمت مناسبی دارد.

از ویژگی های بارز این آیفون ها این است که به هیچ عنوان دچار مشکل یا خرابی نمی شوند و کارایی آن ها مختل نمی شود.انتخاب بین آیفون های تصویری و صوتی امری کاملا سلیقه ایست و بستگی به نظر شما و بودجه ای که برای خرید در نظر می گیرید خواهد داشت.

قیمت این محصول بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و شما می توانید برای منازل خود خریداری نمایید.لازم به ذکر است که نصب این ایفون ها بسیار آسان است و در کوتاه ترین زمان انجام می شود.

با مراجعه به بخش محصولات سایت تاباپیک می توانید تمامی پنل های جدید و قدیمی مربوط به شرکت های تابا و الکتروپیک را مشاهده نمایید و با توجه به قیمت و امکاناتی که در سایت قرار داده شده آیفون مورد نظر خود را انتخاب نمایید.در صورت تمایل می توانید با تماس با کارکنان این شرکت از مشاوره ی رایگان در مورد انتخاب پنل مناسب بهره مند شوید.

تمامی محصولات دارای کارت ضمانت و گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *