عیب یابی آیفون تصویری پیک

پنل تصویری تابا
07/21/1398
نمایندگی آیفون تصویری تابا
07/21/1398

عیب یابی آیفون تصویری پیک

عیب یابی آیفون تصویری پیک به چه صورت انجام می شود

یکی از ایرادات و مشکلات شایع در آیفون تصویری تابا و پیک که حتما تا به حال با آن مواجه شده اید روشن نشدن مانیتور آن در هنگام زنگ خوردن است در این هنگام برای عیب یابی آیفون تصویری پیک گفته می شود که لامپ ال ای دی موجود در صفحه ی نمایش دستگاه روشن نمی شود که در این زمان بیشترن احتمال این است که پاورقی دستگاه دچار مشکل شده باشد که باید درست شود و یا اینکه تعویض شود و قطعه ی ان در بازار نیز موجود می باشد.در صورتی که بعد از تعویض آن قطعه آیفون تصویری پیک شما درست نشد ایراد از برد دستگاه است.

یکی دیگر از ایرادات شایع در آیفونهای تصویری یک طرفه شدن صدا می باشد.در این هنگام با دو گزینه رو به رو هستیم:

اول اینکه ممکن است شاشی و یا اهرمی که گوشی آیفون روی آن قرار گرفته است دچار مشکل شده باشد در بعضی مواقع با تمیز کردن شاسی مشکل برطرف می شود و در بعضی مواقع ناچار به تعویض آن شاسی و یا اهرم می باشید.

و دومین مورد این است که ایراد از برد دستگاه باشد.

از دیگر مشکلات مورد وقوع در مورد آیفون ها این است که ممکن است دستگاه درب را باز نکند.در این هنگام باید به قطع بودن منبع تغذیه پی ببریم.راه حل اینکه اول برقی که وارد منبع تغذیه می شود را تست کنید و اگر ایرادی نداشته باشد به احتمال بسیار زیاد اشکال از فیوز روی برد می باشد.

عیب یابی آیفون تصویری پیک از طریق شرکت تاباپیک

متخصصان و کارکنان با تجربه و کاردان شرکت تاباپیک با تجربه ی فراوان در زمینه ی  آیفون ها در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند تمامی ایرادات آن را تشخیص داده و در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما برطرف کنند.

در صورتی که دستگاه مورد نظر خود را از این شرکت خریداری نمایید تمامی خدمات پس از فروش این دستگاه ها بر عهده ی شرکت است و محصول با کارت ضمانت کیفیت و سلامت به شما ارائه می شود و در صورتی که کوچکترین مشکلی برای دستگاه به وجود آید در زمیانی کوتاه برای شما برطرف می سازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *