آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۹۴

راهنمای خرید آیفون تصویری برای خانه
07/21/1398
آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۹۰
07/21/1398

آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۹۴

آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۹۴ یکی از بهترین و زیباترین آیفونهای مدل پیک می باشد.این مدل از آیفون ضمن کارایی بسیار بالا و کیفیت بی سابقه اش دارای ظاهر بسیار زیبایی نیز می باشد.به همین علت است که توجه مشتریان را به سوی خود جلب می نماید.از ویژگی های منحصر به فرد و قابل توجه دیگری که این دستگاه دارا می باشد گارانتی و خدمات پس از فروش است.

تنها تفاوتی که این مدل با مدل ۵ اینچی دارد اندازه ی فحه نمایش آن است.

از ویژگی های دیگر این مدل از آیفون می توان به نمایشگر تنظیمات اشاره کرد.همچنین شما عزیزان می توانی از طریق این آیفون ارتباط داخلی به صورت یک به یک ایجاد نمایید.

آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۹۴ دارای کارت حافظه ی ۴ گیگابایتی است و می تواند به ۲ پنل با دو دوربین وصل شود و صدا و تصویر را برای شما ضبط نماید.

یکی دیگر از ویژگی هایی که در مورد این دستگاه وجود دارد و برای مخاطبان جذابیت دارد دارا بودن ۱۵ ملودی متفاوت برای زنگ است.

این مدل از آیفونهای پیک همچنین دارای منوی فارسی و همچنین منوی انگلیسی می باشد.

شما همچنین می توانید این دستگاه را به دوربین مداربسته متصل نمایید.

خرید آیفون تصویری الکتروپیک از طریق شرکت تاباپبک

شرکت تاباپیک به عنوان یکی از نمایندگان رسمی انواع آیفونهای تصویری تابا و پیک بهتربن و با کبفبت تربن این دستگاه ها با ارائه ی تمامی خدمات نصب و راه اندازی و همچنین آموزش عملکرد آن به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می توانید با مراجعه به بخش محصولات سایت تاباپیک جدیدترین آیفون ها به همراه کارایی آن ها و همچنین قیمت ها را مشاهده نمایید و با تماس و مشاوره با کارکنان ما بهترین انتخاب را برای خرید داشته باشید.

برای دریافت مشاوره ی رایگتن با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *