آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۹۰

آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۹۴
07/21/1398
آیفون تصویری تابا مدل TVD-1040M
07/21/1398

آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۹۰

ویژگی های آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۹۰

مدل آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۹۰ یکی از پر فروش ترین مدل های آیفون تصویری در بازار می باشد که به دلیل ویژگی ها و کاربرد فراوان و در عین حال زیبایی منحصر به فردش توجه بسیاری از متقاضیان را به سوی خود جلب کرده است.این مدل از آیفون تصویری تابا کارایی های فراوانی دارد و مهمتر از همه دارای قیمت بسیار مناسبی برای خرید می باشد.

از جمله ویژگی های کاربردی این دستگاه برخورداری از یک گوشی ۴ اینچی سیستم پال می باشد.همچنین این دستگاه شامل حافظه ی داخلی با قابلیت ذخیره ی ۲۰۰ عکس می باشد و شما عزیزان می توانید با افزودن یک کارت حافظه ی خارجی حافظه ی این دستگاه را برای ذخیره ی ۱۰۲۴ عکس و همچنین ۲۵۶ ویدئو به مدت ۱۵ ثانیه افزایش بدهید.

وزن این دستگاه ۸۰۰ گرم می باشد و شما با خرید این دستگاه از شرکت تاباپیک می توانید از شرایط ویژه و منحصر شرکت از جمله گارانتی به مدت ۳ سال و همچنین نصب رایگان برخوردار شوید.

نصب آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۹۰

نصب این آیفون شرایط و ویژگی های خاصی دارد و برای کارایی هر چه بهتر باید توسط افرادی انجام گیرد که در این زمینه تخصص دارند.محل قرار گیری این دستگاه . همچنین نحوه ی سیم کشی آن شیوه های خاص خود را می طلبد.

نقشه ی نصب این دستگاه ها برای تک واحد و ۲ طبقه به بالا نیز در سایت تاباپیک موجود است که می توانید آن را مشاهده نمایید.شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت شرکت تاپیک تمامی محصولات را مشاهده نمایید و کارایی و ویژگی های آن به همراه قیمت را ملاحظه نمایید و مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه ی نصب و مشاوره  به طور کامل در مورد انتخاب محصولات مورد نظر و همچنین شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *